GODMORNING FOC'S !

Jag och Pappa sitter och diskuterar lite hur jag vill ha mitt rum och lite så
Som några kanske har hört så ska jag flytta till huddinge och min första tanke var...
*HELVETEJÄVLAFITTSKITTLALAAAAHHHA NO WAY, ALDRIG I LIVET!*
Sen förklarade Pappa lite saker t.ex, som att jag kanske kommer få både EU moppe OCH en mopedbil.
Sen kommer jag ha större rum som kommer ha walkincloset , större säng och en stor fet tv, hah, det kommer bli strand tomt, jag kommer ha en stuga på tomten jag kan bo i om jag vill, vi kommer ha båt och ja allt kommer bli skit bra, fast ändå det finns så många minnen från mitt gamla lägenhet och det här ligger liksom i huddinge... inte i Nacka, vilket betyder att jag kanske inte kan vara i forum varjedag, poor little me ;)
men NOG OM DET!

Jag kommer fixa min Iphone idag så då kan jag mobil blogga också så det blir mer uppdatering
det gillar ni va ? :)
men nu ska jag skutta in i dushen.

Take care, bye bye then ! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer Bodin

hahahaha fan vad skön bild!!!!

2012-01-07 @ 17:15:19
URL: http://booodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej! Kommer ni ha brygga eller strand? Finns det bilder? Kommer du byta skola? Puss

2012-01-07 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback