Jag älskar dig, min allra bästavän

Min Bästavän, utan dig vore jag inte hel. Kan verkligen inte beskriva min kärlek till dig. Att ha dig som kusin är den bästa känslan jag vet om. Alla minnen vi har tillsammans, helt sjukt. Utan dig så skulle jag legat på botten. Humorn vi har tillsammans är makalös, du borde bli komiker, men bara för mig. Varför lyckas varje kväll med dig sluta med att vi ligger nerkissade på golvet och får andingsproblem för att vi skrattat för mycket? Det är en stor fråga. Men utan dig är ändå allt inte lika roligt som när jag är med dig. Visst, vi förändras men det uttvecklar vi tillsammans. Åh, om det går en dag utan att inte få snacka med dig i telefon eller något liknande blir jag deppig hela dagen. Den här texten är extremt personlig, det förklarar att texten blir dålig. Men alla somrar på smögen med dig, det slår ingenting, helt ärligt, åh du är så underbar, vill bara äta hela dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback