SÅNT HÄR GÖR MIG SÅ GLAD



"Hej Nora!

Jag började läsa din blogg i slutet av sommaren 2010. Och jag är väldigt glad över att jag hittade den, du har inspirerat mig så mycket och du har fått mig att få bättre självförtroende. Du verkar vara en sån härlig person som alla älskar med ett så vackert utseende. Du har verkligen förändrats sedan jag började läsa din blogg, men du har gjort det på ett bra sätt och det är det jag tycker är bra!
Meningen med denna texten är att jag bara vill säga tack. Tack så mycket Nora Hedin för att ha hjälpt mig så mycket genom bara att blogga.
Du är min insperation, och jag kommer fortsätta att läsa din blogg så länge som du har kvar den.♥"

Om ni bara visste hur glad jag blir av sådant! Tack, tack, tack vad glad jag blir! Ni är så underbara, och tack till dig som skickade in kommentaren, höjer mitt självförtroende när jag får sånna kommentarer. Så nu har vi höjt varandras! Så sjukt tacksam när jag får sånna här kommentarer, ååh älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback