Valborg..

Jaha ännu en valborg som inte riktigt gick som det skulle..
(kommer inte ta upp nått i bloggen)
MEN måste erkänna att det var kul i början av kvällen.
Och för er som undrar så har jag inte bloggat för att jag glömde min dator hemma hos Pappa och har helt enkelt inte orkat hämta den, har föresten på den tiden jag inte bloggat hunnit färga håret (kommer bild) vet fortfarande inte om jag är nöjd eller inte..
At the moment sitter jag iallafall med en chailatte på min altan och njuter av solen, så himla härligt väder!
Ska nog ta ett skönt bad sen göra inpackning, raka benen och göra mig allmänt fräsh, sen ska jag nog bara gå och lägga mig! så kul är jag.
Lägger in några bilder från mina senaste dagar, Kram!


Är typ blond.
Och sen nu, älskar min altan :)

Kommentarer
Postat av: tindra

fanny, kan inte du lägga ut bilder på ditt hus? :)

2012-05-01 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback