APRILVÄDER

Typiskt april väder alltså, helt sjukt. Vädret har typ hemska humörsvägningar, värre än tjejer fan! Sitter nu och pluggar, och har en dålig vana att jag inte kan plugga utan att äta något, inte bra haha. Fyfan. Måste köra nu, om fyra dagar är det 40 dagar till Turkiet, herregud, ångesten börjar komma här, alltså min tomte mage lever kvar med mig. Men jag har faktsikt tappat fem kilo, syns inte så mycket, men känner mig fluffigare. Asså ingen kommer läsa det här Nora, bara att inse..

MEN IKVÄLL SKA JAG LOVA ER MYCKET BLOGGNING OCH EN SAKNAD PERSON KOMMER IN I BLOGGVÄRDEN, hmm vem kan det vara? ;)

ett år sen exakt, nu kommer alla vända på skärmen för att se hur den ser ut, inklusive jag.



Kommentarer
Postat av: Vendela W

Synd att man läser från en 32 tums skärm, går inte att vända på nånstans

2012-04-02 @ 19:43:32
URL: http://vendelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback