In School

Har svenska lektion just nu, men eftersom jag redan läst ut min bok så duktig som jag är så kan jag bara sitta och lalla lite.
Sitter och kollar på lite bilder jag tog för typ en månad sen, OHERRE vad jag var brun! får verkligen ta en sväng förbi solariumet nu, hatar att vara blek man känner sig så mycket fräshare när man är brun.
Fast om 43 dagar så åker vi till Turkiet, FUCKYEAAH! och då måste jag har fått in min sommarkropp också, haha fan vad stressad jag blev nu.
Åååh, min sjal .. :(

Kommentarer
Postat av: Nelly & Moa

HEEJ.



Jag och min kompis älskar eran blogg, den är så bra!:)



Har ni planerat att fara till Gröna Lund den 16 juni? Vi bor i Umeå och ska till grönan då, och det skulle vara en dröm att träffa er <3



Kram :)

2012-04-03 @ 16:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback