Söderbröder har ingen bra dag 👎

Ingen bra dag för mig och Fanny idag alltså, vi typ dör i skolan.. Jag har Mensverk, trött osv.. Fanny har ont i hela kroppen, trött osv..
Förresten! Måste berätta en hemsk upplevelse som hände inatt och imorse.. Försökte sova men kunde inte sova, låg och höll på mobilen sen stängde jag av den. Sen när jag äntligen känner att jag börjar bli lite trött så kommer mamma in och säger att jag måste gå upp, så ja sant som de låter! I LOOK LIKE A ZOOMBIE TODAY! Sammanfattning: inte sovit, FULDAG, trött


Kommentarer
Postat av: Mika

Du ser väl ut som vanligt? :)

2012-04-16 @ 12:32:10
Postat av: Emmuu

berätta i ett inlägg sen då! :)

2012-04-16 @ 18:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback