Utetider

Anonym om NEXT: STOCKHOLM CITY:
En fråga till Fanny, du är ute ganska mycket och jag undrar vad du har för tider om du sover hemma ? för asso jag är 98a och jag har väldigt dåliga tider, har du nått tips på vad man ska säga till sina förälldrar ? jätte konstig fråga men .. 
ps ni är jätte fina ! :)

Svar: Jag har ganska olika tider, har precis börjat få ganska bra tider. men precis som mina föräldrar säger så har jag ingenting att göra ut kl 5 på natten liksom, det är knappt några ute då. Så jag kanske får va ute till 1 halv 2 så länge jag alltid svarar när dom ringer och hör av mig.
För att man ska få bra tider så måste ju föräldrarna lite på en. därför ska man aldrig ljuga om vart man är och så, det gjorde jag föut men det funkade inte alls bra, nu säger jag att jag bara att jag ska på fest osv.

Har väl inte så mycket mer tips men för att avrunda det lite så, NÅBARHET OCH TILLIT är det som är viktigast !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback