Your just Sombody that i used to know.

Heeeeeeeej !
Sorry för dålig uppdatering,  vi hade ingen dator på smögen.
Vi hade i allafall skit kul lärde känna nya människor, partajjade i en sjöbod, ååh tänk om vi hade sjöbodar i stockholm..
Träffade Nella och Cissi också hade saknat dom som fan !
Igår var Jag och Nora ute på nån fest i  finntorp, jätte konstig fest som inte slutade så bra... fuck aina. :PPPppP, fast det va lite kul iallafall många som jag inte hade träffat på jätte länge var där.
Sen sov My och Nora här, och nu ligger jag i min soffa helt själv och ska sätta ingång att plugga.
Ikväll får vi se om jag får dra ut men om jag får så ska jag Nora , Ebba och My ut , det blir as kul har inte träffat Ebba på ganska länge.
Nu jag avrundar det här inlägget med två bilder som typ beskriver mina senaste dagar.
Kram kram :)




Jag vet vi är så sjukt jävla farliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback