Början på jordens undergång?

Passade på att göra ett lite inlägg nu när vi ändå inte gör nått på lektionen.
 
Tror det aldrig har snöat såhär mycket här förut, helt sjukt.
 
Fick gå på bilvägen imorse för att trotoaren var helt igen snöad med typ en meter djup snö.
 
Och fick vänta på bussen i en halvtimma, tänkte egentligen inte ens gå till skolan men tvingade mig själv hit iallafall, snöar det såhär mycket nästa vecka när jag bor i huddinge lär jag ju inte komma.
 
Men helt seriöst känns det som typ början på jordens undergång.. haha bara fick den tanken imorse.. läskigt.
Äh vi släpper den tanken och tänker på nått bra istället. Som typ pankakor och vam choklad med vispad grädde och mini-marshmallows.. mm..
 
Ska lätt göra det när jag kommer hem.
Hej så länge!
 
 typ hej jag leker söt.

Kommentarer
Postat av: saraekblom

shit vad snygg du är! önskar att jag hade dina ögon! hur gör du för att se ut som du gör?? vad använder du för smink? kan du lägga upp lite tips på hur man ska göra för att se ut som dig? asså hur du fixar ditt hår, hur du sminkar dig, alla dina kläder! jag vill verkligen se ut som dig!

2012-12-05 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback