♥ Godnatt ♥

Antar att det inte är bara jag som sitter och tröstäter efter att ha sett Victoria's secrets nya ''fashionshow'', Eller det kanske är mest logiskt att göra tvärtom, men men. 
 
Var på öppethus idag på Realgymnasiumet, Verkade skit kul. Kollar på stylist linje, och jag vet vad dom flesta tänker nu.. ''HAHAH STYLIST LINJE KOMMER DU INTE IN PÅ NÅTT BÄTTRE FJORTIS'' eller det var typ så min vänner reagerade när jag sa att jag funderade på det, fast mest på skoj, jag har faktiskt fina vänner.
I alla fall så verkade det jäte kul, smink och sånt har alltid varit ett stort intresse för mig och den här skolan verkade riktigt bra och proffesionell.
 
Det är faktiskit mer seriöst än vad vissa tror, tycker att ni som har så mycket fördommar mot det ska kolla upp det lite bättre först! Det ända jag tyckte var tråkigt var att det var en väldigt liten skola, var inte alls många elever som gick där. Och inga killar..  töntigt, men JA jag trivs i killars närhet, såattså är det! 
 
Fick en liten godiebag med massa bra grejer, men mamma var så dum så hon ställe bort den påsen på nån stol och gick därifrån, så såklart hade nån tagit den när vi kom tillbaka, MEN som tur va så vann jag faktiskt nån slags tipsrunda där så fick ett jätte bra värmeskydd för håret och sminkväska ifrån stylemasters tror jag det hette.
 
Har dock verkligen inte bestämmt mig än. Det blir ju det eller musik, älskar ju musik och har alltid hållt på med det så det är riktigt svårt att välja..  Men det löser sig får jag hoppas, tipsar verkligen er som är i samma fas som mig, att gå på öppethus, det ger så jäkla mycket!
 
Avslutar detta inlägg med ett godnatt och lite bilder på, ja typ världens snyggaste människor. 
 
 ♥ Godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback