I want to scream and shout and let it all out.

Äntligen Fredag igen, härligt va?
Svenska prov idag allt som förtstör bara, har en känsla av att det kommer gå dåligt..
Massa svenska ord som egentligen är onödiga att kunna för man använder dom aldrig ändå, Vi fick typ 200 ord eller mer och an kommer ha 50 av dom eller 20 kanske det var, på provet, Så jag visste inte vad jag skulle plugga på, kan ju knappast sitta och lära mig över 200 ord..
 
Men ska hinna städa mitt rum innan jag går också ser för täskigt ut, och då kommer Mamma få panik när hon kommer hem sen.
Så ska börja avrunda detta inlägg nu.
 
ÅH! Solen tittar fram nu också! så himla fint med snö och sol, allting glittrar. 
 
 
Men kram och Godmorgon på er ♥
 
Haha tröttis.
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du har så snygg stil! vart har du köpt jeansen??

2012-12-09 @ 19:45:09
Postat av: cecilia

OLAGLIGT FIN"<3

2012-12-09 @ 23:47:49
URL: http://cillanz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback