Trött.

Alltså jag kan faktiskt erkänna att jag tycker att det är lite mysigt med snö, speciellt så här, när det är snö på riktigt inte bara slask som det brukar vara här runt stockholms trakterna.
 
Men även fast det är så mysigt, så har jag gått ner i värsta depressionen typ. Känner mig trött hela tiden, kan nästan börja gråta för att jag vill ha sommaren så mycket, och ångrar sjukt mycket att jag klippte av mig halva håret. 
Intalar mig själv att det inte finns nått att göra än att bara släppa det, sommaren kommer tillbaka och det gör mitt hår också. tar bara ett tag. 
men det verkar inte hjälpa, haha, och jag som var så anti emot ''vinterdepresionen'' 
 
Det är också för att jag är så trött/lat som jag inte har bloggat, ska göra allt nu för att jag ska börja bli piggare och gladare, köpa D-vitaminer, träna, lägga mig tidigare. osv.  
 
Bara så att ni vet att vi tänker inte sluta blogga, det kanske bara blir lite sämre uppdatering på ett tag. 
och på tal om att sova så ska jag göra det nu. 
 
Godnatt på er !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback