10 saker om mig!

Jag älskar att fjanta till allt, jag är sällan väldigt seriös
Jag har skit svårt för att säga nej (vilket inte alls är så bra) 
Jag får panik om jag inte har nått att göra.
Ibland tänker jag inte innan jag öppnar min käft
Jag hatar folk som är emot nån pga åldern, asså folk som trycker ner folk bara för att dom är yngre. usch!
När jag och Nora pratar med varandra gör vi alltid till våra röster vilket leder till att folk tror att vi pratar så, vilket leder till att dom tror att vi har skit fula röster. vilket leder till inte bra!
Det är ett under att mitt hår är i så bra kondition som det är idag, för jag kan faktiskt inte ens räkna hur många gånger jag har färgat det.
Jag vill verkligen ha blå ögon!
Jag är stolt över mitt efternamn
Jag äter alltid nått onyttigt varje dag.



Kommentarer
Postat av: Josefin :)

Guud så fin :)

2012-03-01 @ 16:21:29
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback