Bitch please!

Hello ni som fortfarande läser vår blogg trots vår underbart dåliga uppdatering! :)
jaaa vi ska bli bättre men det blir såhär på lov man har så mycket annat för sig.
Idag vaknade jag upp i huddinge, åkte till nån gamling som fyllde år, sen åkte hem och har bara pluggat.
Oerhört trist dag!
Men det blir bättre imorgon I hope :)
Men hjälp mig lite, jag känner att jag inte alls har nått att blogga om just nu..
VAD VILL NI LÄSA? hjälp oss så får ni uppdateringar så det bara smäller om det
Är det om Mode, smink , vardag, skönhet, humor, tips ?
Komentera !!!

Men nu är det matdax
Puss&Snusk
mihihhihih bus.

Random bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

videoinlägg!!!!!!! :D

2012-02-26 @ 19:41:14
Postat av: Anonym

Moode :) ni tjejer har san sjukt snygg stil !

2012-02-26 @ 20:57:15
Postat av: Aa

Kan ni inte bara skriva om vad ni ska göra på lovet?

Så får vi följa lite, det behöver inte vara värsta långa inlägget. Typ, dag per dag.

Annars, kan vi inte kommentera om vad ni ska göra och ge er "uppdrag"? Något sjukt och galet sådär!

Ni hade det förut tror jag.

2012-02-26 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback