Home sweet home!

Äntligen är jag hemma!
Tror aldrig jag har saknat stockholm så mycket som jag gjorde nu.
Vet inte varför, tyckte det skulle bli as skönt att åka bort ifrån allt men sen efter typ bara 2 dar när jag var där så började jag redan sakna allt.
Aja, nu sitter jag i allafall här i mitt kök och äter en vanlig hederlig macka, jag har liksom ätit thaimat i nästan 3 veckor förstår ni hur mycket jag längtade efter donken, oboy,tacos,macka och massa grejer.
jag ska berätta mer om allt sen lägga upp lite bilder och så men just nu ska jag ta ett bad och sen fixa i ordning mig, åh vad skönt ! hah har faktiskt saknat att sminka mig, wierd :S
Puss & Kram så länge ♥

Kommentarer
Postat av: babe

Hej Nora! Jag undrar om du skulle kunna lägga ut typ hur du tränar och så? BLIR SÅ OTROLIGT INSPERERAD! man ser ju verklgien skillnad på dig! PUSS!

Och när kommer svaren på frågestunden? puss

2012-02-22 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback