roligaste tiden i mitt liv

Jag saknar gamla tider som fan, jag hade skit kul när jag var yngre, alltså två år sen. Sket i allt & alla och lekte runt som en liten fjortis, det var så kul. Fatta hur mycket pengar man la ner på en foundation per månad? Jag köpte kanske fem stycken per månad. Mycket pengar om man räknar ihop ungefär ett år.. Men kul hade jag. Att lyssna på massa gamla låtar nu, det svider bara.. Usch vad jag vill tillbaks till den tiden och bara stanna där. Där var allt så mycket bättre, skolan var inte så hård, vännerna var inte så seriösa, det var pea istället för facebook, testade massa busgrejer som man absolut inte fick, gjorde allt som dina föräldrar inte ville att du skulle göra, gjorde sönder runt 4 mobiler, mobilräkningarna var över 2000 kronor varje månad, alla egobilder, använda massa fjortistecken & förkortningar & låtarna man lyssnade på var antingen depp svenskarapp låtar eller överdriven fjortisdunk. Det här var min favoritlåt :
g
det var roligaste tiden i mitt liv


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH NORA VAD SÖT !

2012-02-02 @ 20:56:09
Postat av: Anonym

fjortis jävel, haha

söt

2012-02-02 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback