Spagrejer

Hej älsklingar!
Känns som att det är Ida som håller mera i bloggning än vad vi gör.. Hahah, fortsätt så idis :*
Idag kommer det fakitskt en ny design upp på bloggen, i love it. Ni kommer älska den.
Nu har jag tagit massa spa grejer och sitter nu med ansiktsmask och hårinpackning.
Gör alltid såhär innan helgen, haha.. Imorgon ska jag först träna och sen till Emma
Haha, nu sitter jag och chattar med massa p12or, haha trevligt, älskar sånna.
Ska uppdatera massor för er idag och lite tävlingar osv kommer upp..
Tycker ni ska skriva lite ideer som vi ska göra på bloggen, för
vi har verkligen brist på ideer just nu. Hade spanska prov
idag, haha fan vad bra det gick, suger i spanska så
är riktigt stolt över mig själv.. Kunde allt, har
aldrig hänt förut, shit asså pluggade inte
ens mycket, haha ni som har mig
som förebild borde verkligen
inte ha det, just sayin
Hahaha, kolla vad
coolt jag skrev.
Blog u later
Puss på
er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback