Svar på frågor

"Är du på mycket fester, hur är det på festerna?"
Svar: Så ofta som jag kan, det är super kul! Men självklart är det olikt på vilken fest man befinner sig på, vissa blir ju mer lyckade än andra såklart, men tycker alla är roliga & lär känna sjukt många, men vissa fester kan spåra men det är också skit kul.
"Du är jätte söt! Men måste bara fråga en sak, vad tränar du? Du är vältränad"
Svar: Haha tack, men det tycker verkligen inte jag, är inte ett dugg nöjd med min kropp. Men jag tränar iaf på gym! Det är skit kul.
"Hur många gånger har du varit full, röker du?"
Svar: Det angår mitt privatliv, vill inte att ni ska veta allt om mig/oss. Förstår inte vad som är det intressanta med det :)
"Är din familj rik? Du har så mycket fina kläder, hur mycket pengar får du i månaden?"
Svar: Hahah, tack vad gulligt! Njaa, min familj är väl som en vanlig familj, dom tjänar kanske lite mer pengar men sparar väldigt mycket, jag får runt 1000 i månadspeng ibland mer eller mindre och det köper jag vad jag vill för och klarar mig super bra på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Hur många gånger har du varit full, röker du?"

Svar: Det angår mitt privatliv, vill inte att ni ska veta allt om mig/oss. Förstår inte vad som är det intressanta med det :)



Simpelt svar: ja ;)

2012-02-10 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback