Tattoo

Jag ska lätt tatuera mig!
Tycker det är skit snyggt när man gör något stilren inte nån över hela armen eller så.
Funderar på att göra en när jag fyller 18
Hittade en skit snygg tatuering på weheartit som är nästan exakt en sån som jag vill ha
Fast jag vill ha fiskmåsar som flyger vilket kommer symbolisera smögen.
Sen att det är just tre fåglar det kommer stå för uttrycket: Live love laugh.
Eller så ska jag skriva dom orden brevid eller under,
Och att fåglarna flyger framåt betyder att jag ska fortsätta framåt jag är inte klar med mitt liv jag ska flyga framåt tills jag blir 120 bast :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åhh, jätte snygg tatuering och jag tycker själv att den blir finare när den symboliserar något !

2012-02-29 @ 11:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback