Vår

Heeeeeeeeeeej!
Är på sprudlande humör idag, har varit det ända sen jag kom hem, kan verkligen inte sluta le haha även fast jag ser ut som en prickikorv pga mina fräknar.
Men allt känns bara så jävla härligt det börjar bli vår och grejer.
Älskar stockholm på våren och sommaren.
Ska dra mig mot My's prao snart och sitta och retas lite sen drar vi till forum och möter upp alla andra.
Dagens look ser ut såhär..
Jeans:Tiger of sweden.
Tröja:Fredperry.
Strumpor:H&M.
Toffs:H&M.
Trosor:Ginatricot.
Bh:Lindex.
För er som ville veta...

Sen känner jag för att lägga in en dagens låt också bara för att den är så grym!

Enjoy, KRAMKRAM!

SKULLE PUBLICERATS TIDIGARE IDAG MEN GLÖMDE KLICKA PÅ PUBLICERA ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback