Yo yo yo

Hej alla söta Hedin's läsare.
Nu är Noras egna privata fotbollstränare som har våldgästat deras blogg.
Tänkte bara säga att båda Hedinerna är helt otroligt fina!
Och att Nora är superduper rolig!! Tycker alla söta ska bli vän med henne, för det hon är snäll & rar.
____________________________________________________________________________________
Vem är jag?
Jo, som sagt är jag noras privata fotbollstränare som är ett år yngre än henne. Jag är cool och tuff.
Springer runt med hockeyhjälm i skolan och gungar  när jag sitter i knäveck. Ganska cool och tuff vavava?
Jag är Noras idol, och hon är mitt största fan. Ibland är det gulligt, ibland är det jobbigt.. men ändå är hon rätt OK!!
Jag bor i Linköping med andra ord, Sveriges falskaste stad. Bokstavligen. Det man inte vet om sig själv, vet alla andra. Jag lever mitt liv där, man hör nya saker varje dag om sig själv och om andra.
Ganska spännande faktiskt, kommer ny skvaller blogg var tionde minut också. Haha
Träffade Fanny under Stadium Sportscamp en gång, (konstigt nog såg jag inte Nora.. hon gömde sig säkert..)
__________________________________________________________________________________________
Men oj, vad långt vad långt det här blev nu..
Ja, Några ord som beskriver mig:
Glädjespridare, tuff, cool, vandrande lyckopinne & allmänt störd.
That's me, Ida Asperud.
__________________________________________________________________________________________
Ni kommer säkert se mig om deras uppdatering är dålig. Jag räddar er alla Hedin's fans!
__________________________________________________________________________________________
MIN BLOGG FÅR EN STOOOOOR LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback