you think you know everything about me, but actually.. you know my name, not my story

LÄS OCH TA ÅT ER
Jag har gått igenom mycket jobbigt i mitt liv. Har bland annat förlorat min lillebror, bästavän & många fler som dog under min barndom. Jag har också inte vart den gladaste av vissa andra skäl. Men även fast jag är ledsen så tycker jag att det är värt att ge livet ett leende. Skratta åt livet innan livet skrattar åt dig. Ni som tror att ni känner mig, snälla lägg av, det är stört irriterande. Och ni som skapar rykten, säger skit om mig eller något annat, det är fine för mig.. Men ni har ingen aning om hur jag känner, så innan ni dömer mig så testa mina skor och gå igenom mitt liv, sen kan ni gärna döma mig. Så ni som tror att ni känner mig, ni som skapar rykten, snackar skit, lägg ner. Och ni som säger att ni känner mig via denna blogg, det är bara skit snack. Ni vet ingenting om mig, jag skriver verkligen inte ut mycket av mitt privatliv, även fast det ser ut som det.


Kommentarer
Postat av: cornelia

Du är så stark! <3

2012-02-21 @ 11:51:45
Postat av: fanny

Omg jag lyssnade på river flowes in you medans jag läste din text.. shit vilken känsla allting fick!

men vi går alla genom dåliga tider och det är dom som är starka inombords som kan gråta åt det och sen gå upp ur sängen nästa dag och le. Vilket jag vet att du kan <3

2012-02-21 @ 19:51:40
URL: http://damn.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Vilken sko storlek har du isf?

2012-02-21 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback