-

Anonym om Sommar skulle sitta bra nu!:
jävlar snygg kropp, tränar du ?
Svar : Tack så mycket asså själv har jag aldrig varit nöjd med min kropp, hade ätstörningar i 6an vilken jag inte alls vågade erkänna då men jag åt knappt, sen insåg jag hur jävla fult det va att ha två pinnar som ben och hur snyggt det var med lite muskler, så jag sket i allt det och började käka normalt igen, och nu älskar jag mat kanske lite för mycket egentligen, och tränar lite för lite, kanske tränar nån gång i månaden eller midre har det faktistk blivit, men jag har ett sats kort som bara ligger i plånkan, fast ska avbryta det och så ska jag börja på dans med Vendela och Mylo sen köpa friskis och svettis kort istället :)

Här var när det hade blivit lite bättre det finns en värrebild men vill faktiskt inte ens lägga upp den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback