Bästis

Hej sötnosar, har sjunigt och jobbat lite i studion, och nu är jag färdig fixad för att dra till Fanny, vi ska mest ha mysepyse kväll tror jag, sover där inatt och vi kommer ha det galet kul som alltid, eller aa verkligen alltid.. Ska bara packa ner lite roliga grejer som vi kan ha ikväll. Hur ser eran torsdag kväll ut? Händer det något roligt? Hahah, inte för att någon kommer svara men det är faktiskt trevligt att veta. Förresten ni är underbara över 400 besökare redan första dagen, det kallar jag skills, hoppas ni stannar! Ha en trevlig kväll, blog u later.
Puss

- RIKTIGT SÖT BILD PÅ MIG

Kommentarer
Postat av: tessan

När ska Ni lägga ut covers!!

Längar! xd <3

2012-01-05 @ 19:33:17
URL: http://Flummizen.devote.se
Postat av: Anonym

Studion? Har du en studio? :o

2012-01-06 @ 12:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback