Bestfriend

Nu drog Nora precis, thats soo saad,
men ska nog träffa henne på lördag söndag elller måndag igen.

Igår gjorde vi massa olika grejer, först mötte jag och Aleks henne i TC, så åkte vi mot forum hon fick hälsa på mitt lilla gäng eller vad man nu ska säga, vilken var lite stelt av olika anlednignar..  
När vi kom ifrån dom gick vi direkt till vår favorit pizzeria och käkade tror vi satt där i 3 timmar och snackade om allt mellan himel och jord ,  jag var så dum så jag skulle köpa den absolut dyraste pizzan för 99:- medans Noras kostade 60:-  så onödigt, aja, sen köpte vi massa godis, chips och läsk, gick hem och kollade på film,

Vet inte vad som gör det, men alltid när jag och Nora hamnar i en säng eller soffa eller nått , kan vi seriöst inte sluta skratta det är helt sjukt, blir fan som värsta träningspasset.

Snackade med Simon i 2 timmar också, underbart, även fast jag är svår att prata i telefon med när jag är med Nora.
Men nu ska jag hoppa in i duschen ska nämligen på bio med Mamma, Moster och Kusin (inte Nora)
 Börjar jag typ bli sjuk också, måste sluta gå runt i min skinnjacka och kanske börja använde min vinterjacka istället.

Men ni får ha en underbar dag, Peace out!

Gammalbild, ska börja ta lite mer nya.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snyggingar! Kan inte ni börja göra skönhetstips?

2012-01-06 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback