@bussen

Godmorgon, vaknade upp med en öken i munnen min tunga va helt torr, asså seriöst helt torr och mina läppar också så när jag skulle svara i telefonen när mamma ringde så spräckte jag min läpp, gjorde skit ont :(
Skit samma, nu sitter jag på bussen och åkte precis förbi henriksdal (norashatställe) har inte ätit nån frukost så hoppas hon är hungrig för jag ska fan äta!
Det börjar gå lite bättre för min instagram nu iallafall, haha jag satt och garva åt mig själv igår . Ska gå av bussen nu,
Have a wonderful day!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nora du är BAM BOM smoking hot!! Kan tänka mig att du har alla killar efter dig! En sån där typisk BOMBSHELL är du. Fanny du är lite söt sådär men Nora daaaaaam du är snygg!

2012-01-08 @ 17:49:26
Postat av: Lino

Det är ju grymt att ha 88 followers när man bara har fyra foton! :o

2012-01-08 @ 18:47:28
URL: http://jagflygerbort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback