En grej bara..

Blir lite irriterad på dom som komenterar att vi är bortskämda snorungar!
Får jag fråga hur ni tänkte då? att vi har lite märkeskläder? herregud vad tänker ni med då ska ni seriöst dömma två personer för att dom har lite märkeskläder, för det första så har jag inte alls bara märkeskläder utan jag har några plagg som är märkeskläder,
Jag är absolut inte bortskämd jag köper alla mina kläder för egna pengar, sen kanske mamma och Pappa bidrar till jacka, jeans , och skor.
Men att vissa kan vara så patetiska och försöka dömma en för vilja jävla kläder man har det förstår jag mig faktiskt inte alls på.
Att ens orka lägga ner tid på att skriva massa onödiga komentarer är också bara sjukt, aja,
Vissa tänker ju lite annourlunda..
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback