♥ Eric Saade

En sak ni nog inte visste om mig! Jag är helt galen i Eric Saade.. Det är helt sjukt asså. Började gilla honom genom att han var med i pojkbandet "what's up" sen så var han med i melodifestivalen och då blev jag galen, drog på alla singerningar i närheten och nu har jag vart på 32 stycken konserter! Jag har också fått gå backstage några gånger & nu känner han faktiskt igen mig? Haha, det är galet. Nu fick jag också biljetter av mamma att jag ska få gå på hans konsert i globen, ståplats längstfram V.I.P.. Herregud, överlycklig tjej på riktigt asså. Tror jag dör. Gillar Eric i över två år nu & är fortfarande helt såld..
Tre ord - Jag älskar Eric ♥
/Nora

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄVLAR VAD COOLT NORA! kan du inte lägga upp lite fler bilder på Eric som du tagit?;)

2012-01-07 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback