Fanny Maria Hedin

Hej!
tänke att som startinlägg på våran mega-awesome blogg kan jag skriva lite om mig själv.
Jag heter ju då Fanny Maria Hedin, fyller år den 27 januari 1997, genom mina år har jag flyttat runt i stockholm, där det började i huddinge, sen lite olika ställen i hägersten , vasa stan, söder och sen lite runt om i Nacka där jag trivs som bäst, varför jag har flyttat runt så mycket är för att jag har skillda föräldrar.
jag har två bröder en storebror Casper som fyller 19 i mars, och halv-lillebror Linus som fyller 10 på tisdag, Linus och jag har inte samma pappa.
Nora är min bästavän men också min kusin på Pappas släkt ( Hedinsläkten) vilken är världens härligaste familj!
I den familjen äger vi också ett hus på en liten ö vid väskusten som heter Smögen, och det är verkligen ett ställe som betyder enormt mycket för mig, vi har varit där ungefär en månad eller mer varje sommar sen min första. 
Jag går i skuru skola just nu men har gått i Ekliden och L'estradska (som nu heter vittra på södermalm)
Egetligen var all den där informationen ganska oviktigt men skit samma.
Mitt citat om livet är - Lev, skratta, älska, njut.
Just nu ser mitt liv ut precis som tagen ut vilken vanlig tonårsfilm som hels, jag hittar på mycket bus och mitt liv kretsar runt mina polare.
Jag har stort intresse för att sjunga vilken leder till att det säkert kommer upp covers då och då på bloggen.
men ni kommer iallfall få hänga med i mitt och Noras knäppa liv och knasiga humor.
hope you like it, and stay tuned :)



Kommentarer
Postat av: Victoria

Snälla svara nu på vart du hittat "blommpenlarna" på hedern! Tacksam för svar ^^

2012-01-05 @ 11:52:48
URL: http://Http://victoriafashion.blogg.se
Postat av: isabella

SNYGGING!

ha en bra dag/kväll,kram! (:

2012-01-05 @ 12:10:55
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback