Fredagen den 13.

Heeeeii allihopa!
måste berätta en sak det här är så läskigt, igår snackade jag om att jag ville färga håret och så sen när jag skulle sova så hade jag typ halvt somnat (trodde jag) men jag sov nog helt, så kom det typ en spöke med skit läskig röst och skakade om mig och sa nått om hårfärg som om han hade stått och kollat på mig hela kvällen, så när jag försökte ropa på mamma så gick det inte, jag fick liksom inte ut ett ljud tills jag öppnade ögonen och insåg att jag drömde men allt kändes så jävla verkligt det var as läskigt, och då var klockan liksom 00 så det va ju ny dag då alltså fredag, så fick jag reda på nu att det är fredagen den 13 asså så läskigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback