Godmorgon gott folk !

Vaknade för prick en minut sen för er som ville veta.
och nu skulle jag egentligen vara nere i forum och möta mina kära homies,
 men äsch dom får klara sig ett tag utan mig ;)
Idag kanske Noris slaggar hos mig, skit nice , vi ska typ ta en myskväll bara och snacka ut, det behövs verkligen!
har ni tänk på att det redan är 5: e janurai , det är ju helt sjukt,
 Hade ett sånt jävla grymt nyår,
känner på mig att 2012 kommer bli ett jävligt skojj år!
sen fyller jag ju fan år om 12 dagar okså, PARTYYY!
nej, har faktiskti ingen aning om vad jag ska göra då men det löser sig :)
aja måste nog börja göra i orning mig nu, så länge klarar dom små stackarna sig inte utan mig ;)
Men hoppas ni alla får en härlig dag
Ciao!


Tyvärr finns bara dom här två bilderna från nyår,
 lite synd men aja det är allt som behövs egentligen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vems fest

2012-01-06 @ 01:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback