Godnatt världen!

Det här var fan sorligt, hade precis somnat så vaknade jag och ba ''shit, jag har inte ställt fram en vattenskål till Lego'' så jag gick upp och sen när jag satte på kranen kom jag på att han inte finns, sjukt konstigt det har ändå gått ganska många år nu och ändå har jag kvar vanorna, men fuck vad jag saknar dig gubben, helt sjukt, nu kommer ni tycka att jag är tönting eftersom det bara är en hund men det är helt jävla galet hur bra han kunde förstå mig, det är nånting magiskt med hundar asså, sjukt coola djur.
shit vad jag kände att det här blev djupt, haha aja, ska somna om nu, godnatt !

♥ 9/11 - 09 ~ Vila I frid ~ ♥

Kommentarer
Postat av: jadu

aaw minns när jag träffa han, skit gullig, länge sen...

2012-01-16 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback