Iphone 3g s

Hahah sitter och tjatar om att jag så himla görna vill ha en Iphone
 (och då menade ju jag såklart en Iphone 4)
Så plockar min låtsas Mamma fram en Iphone 3g s och sa:
 - Det här är min gamla men du kan få den eftersom du så gärna ville ha en Iphone.
 Och jag visste inte vad jag skulle säga för då har jag suttit och rabblat upp alla anledningar varför jag vill ha en Iphone och en 3gs har alla dom grejerna förutom framkamera och jag vågade inte säga det, att det är själva framkameran jag vill åt, så jag tog emot den och jaa..  nu ska jag ha en iphone 3gs istället ..
haha, aja, jag kan iallfall ha instagram plus det är bättre än min spruckna mobil jag har nu.


Ja det blir ju inte direkt nån stor skillnad..

Kommentarer
Postat av: Anonym

då kan du ju mobilblogga!!! ja!!!!

2012-01-07 @ 18:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback