Men är det här ett skämt eller !?

Tjejer!! Sluta att kopiera www.fannywikstrm.blogg.se design! Hitta nån egen jävla stil och sluta sno. Tänker anmäla:) PUSS

SVAR : Nu börjar jag fan bli jävligt irriterad, herregud, ni som komenterar om att vi har snott våra design från den där bruden, läs det här nu för en gång skull VI HAR INTE GJORT DESIGNEN, okej? jag skriver det igen för ni verkar verkligen inte fatta,  VI alltså Jag och Nora vi som har bloggen har INTE gjort designen, alltså så är det inte vi som har gjort den, jag kan hålle md om att den är lik, men jag vet inte om hno som gjorde vår design försökte likna hennes, men jag vet fan inte ens vem bruder är har aldrig varit inne på hennes blogg, men okej anmäl oss om du vill så får vi se vad som händer, Och ni som komenterar låt henne säg till oss istället så kan vi prata med henne, får inte ut nånting av att skriva till er, okej hoppas ni läste den här gången, för nu blir det fan inga mer svar. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jylice Sjölander

SV: Ta bort designen iallafall. Har redan anmält er nu då ni bryter mot lagen.

2012-01-11 @ 21:30:54
URL: http://jylices.blogg.se/
Postat av: offe

den va fan inte så lik... <3

2012-01-11 @ 21:39:03
URL: http://ofeliamg.blogg.se/
Postat av: Lovisa Ström

men guuud, desgin som desgin varför så big deal? orka bry er så mycket, låt de bara ha den

2012-01-11 @ 21:44:31
URL: http://luven.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha Jylice Sjölander, vilken jävla pajas du är. "Bryter mot lagen", den här designen är knappast tillräckligt lik för att en copyright-anmälan ska tas seriöst. gtfo jylice, jävla miffo.

2012-01-11 @ 21:52:39
Postat av: Alva Wretholm

Hahahhahahaha dör ni kommer få ut fett mycket av att anmäla en sån här grej, välkommen tillbaka om fem år när dem kommer ha tittat på anmälan och garvat, hahah vem fan bryr sig? var glada att den som gjorde designen antagligen tyckte den var sjukt snygg om den härmade? so yeah, big deal, lite blommor eller vad det är hit och dit, aa då blir det typ copy cat, och jag heter ulla, ha komiskt, puss

2012-01-11 @ 21:55:57
Postat av: linnea

Haha vilka människor det finns... Den är inte lik alls ens;-)<3

2012-01-11 @ 22:02:08
URL: http://linneamw.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah dagens! shit vad folk kan överreagera

2012-01-11 @ 22:04:34
Postat av: Sofia

Haha chiiitt! Hahhaha garvar sönder åt ER -.- seriöst varför ska ni bry ER låt den där Amanda eller vad hon hette säga det själv istället ?? Varför ska ni andra freak out liksom?

2012-01-12 @ 16:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback