MIN LILLEBROR&BARNDOMSVÄN SOM GICK BORT.

Väldigt många frågor om hur min lillebror och barndomsvän dog. Så tänkte göra ett inlägg om det så att alla slipper undra så mycket, förstår att det kan vara lockande och intressant! Och det är verkligen inget känsligt för mig, såklart jobbigt, men inte känsligt! Ni kan fråga vad ni vill babes.
MIN BROR
Min bror dog när han var liten av att ingen visste något alls om vad det var, sjukhuset hittade liksom inte felet med honom, det gick inte att se vad som var fel eftersom att hjärtat bara snaddade. Kommer aldrig glömma den dagen. Var på sjukhuset och så sen var det bara jobbigt. Satt och grät i två timmar där och mamma sjöng för honom och efter det åt vi på donken, haha. Jaja, han var iaf riktigt söt den gubbsen, men det är snart sju år sedan.
MIN BARNDOMSVÄN
Jajamen, det här är dock väldigt mycket mer sorligare enligt mig själv. Jag och Moa som hon hette var faktisk riktigt bra vänner, inte i fyran dårå för då bytte vi till olika skolor, men innan det så var vi det.. Hon var iaf i Thailand med familjen på hennes föräldrars bröllopsresa. Hon var ute och simmande men hennes syster Hanna och två andra tjejer som de lärde känna där, dom lekte hajen. Men så plötsligt så hade det kommit en giftig manet ifrån Australien i vattnet som Moa fick en allergisk chock av och gick bort, jag saknar henne som sjutton..
skickade upp till dom på nyår..

Kommentarer
Postat av: Ida

snälla svara på den här frågan. en bror är ju en bror som är en i familjen och du hade ju redan glidit isär från din kompis, det båda två historierna är väldigt sorgliga men jag undrar hur det fick dig att känna mer sorg över din kompis död en din brors? kram

2012-01-09 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback