Morgonprat

Hej & godmorgon !
Gick precis och lämnade Vendela vid Forum, det var faktiskt sjukt skönt med en liten morgonpromenad, med lite smått ''deeptalk'' och så.
Igår var vi hemma hos Wille, Ture fyllde 18 så det var liksom en liten minifest för honom typ, trevligt iallafall.
Vendelas kille fick mig att tänka efter på några saker, haha, så jag och Vendela har lovat varradra lite grejer nu,
hoppas för bådas skull att vi klarar att hålla det ;)
Juste sen hade nästan alla tjejer där Hunters så nu har jag två olika skor för jag råkade ta fel , fml -.-
Men det va kul att ha Vendela här, vi brukar inte göra så mycket bara hon och jag liksom :)
Vi ska få gäster vid 7 bara familjen som ska fira Linus lite, så måste hjälpa Mamma att städa nu.
Ikväll tror jag att jag inte ska göra nånting så kommer bli mutcho-grande uppdatering!
Kanske kan svara på dom frågorna som är till bara mig på frågestunden & lite sånt.
We'll see ;)
kram så länge!


Dagens outfit - enkel
Jeans : hollister
Töja : boomerang

Kommentarer
Postat av: my

ååh vänta är den där min? <3

2012-01-14 @ 19:22:42
Postat av: Vendela

Dumma hunters <3

2012-01-15 @ 00:04:20
URL: http://wermess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback