Nora Isabelle Hedin

Ja det är alltså jag som är Nora Hedin.
Jag är fjorton år och lever mitt liv i Stockholm. Flyttar runt väldigt mycket i Stockholm, men nu är jag bosatt på ställen jag bara älskar att leva på. Spenderar väldigt mycket tid med mina kompisar. Och stora intressen som jag har är att umgås med folk, utekvällar / nätter, fester, shopping osv. Jag älskar att skämma ut mig själv. Jag är en tjej som oftast älskar livet & försöker ta skolan som första hand, även fast jag misslyckas med det. Jag har en pojkvän som är helt underbar också. Min familj är underbara dom med & stöttar mig till 110 % dom betyder väldigt mycket för mig, även fast jag verkligen aldrig ens lägger tid på att prata med dom.. Jag hatar människor som skryter & härmas, det ligger långt ner på min lista. Jag är också ett väldigt stort fan av Eric Saade och har faktiskt haft min Eric period i över två år nu. Jag är en tjej som gillar att testa nya grejer och lever efter meningen "vi kör ba" just den meningen kan ju göra så att en del grejen fuckar ur, men det är det jag älskar. Äger också en iphone så det betyder mycket mobil blogg runt om vart jag befinner mig, toppen?
Min föräldrar är skilda och bor på olika delar av Stockholm. Har alltså en mamma, pappa, låssas pappa, låssas mamma, lillasyster & en hund. Hade en lillebror som dog för några år sedan. Har också vart med om en del tragiska grejer i mitt liv, vänner & familj som har gått bort som har fått mig att må riktigt dåligt, men jag har tusen anledningar till att le. Just nu gymmar jag ungefär tre till fyra gånger i veckan och satsar allt för min drömkropp till sommaren. Sommaren är helt klart den bästa årstiden enligt mig och jag älskar också att åka skidor. Jag sjunger också väldigt mycket, går i en musik skola och älskar verkligen musik. Jag är också lite utseende beroende, hatar att se ful ut, haha, låter patetiskt men exakt så är det. Juste, min bästavän är min kusin alltså Fanny Hedin.
Här är jag ↓

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad jag har längtat efter den här bloggen!

Kommer bli grym! <3

Kram

2012-01-05 @ 11:47:13
URL: http://lollipopjulia.blogg.se/
Postat av: Sara

Förlåt om jag frågar, men hur gick din bror bort? Måste vara hemsk :(

2012-01-05 @ 18:01:18
Postat av: Fie

Vad heter din pojkvän? Skulle du kanske kunna lägga upp en bild på honom? =) ps. Ni är grymt söta båda 2. Älskar eran blogg(och era 'privata' om man ska uttrycka sig så.)

2012-01-05 @ 23:49:21
Postat av: Anonym

Det här är kanske lite okännsligt men menar inget illa. Kan inte du snäll skriva ett långt inlägg om din lillebror, vad han hette och hur gammal han var osv, det är sjukt intressant och skulle nog öppna ögonen på ganska många så börjar börjar uppskatta sina syskon. Tack i förhand. Puuuss

2012-01-06 @ 02:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback