Parfym tips för tjejer !

Eftersom jag är helt hooked på parfymer så tänkar jag tipsa lite om dom jag gillar bäst!

1.
DKNY Apple /Grean
Den här är en typisk ''Fanny lukt'' som alla säger. I Love it!
2.
Miss Dior Cherié.
Tog precis slut på min Dior parfym så måste köpa en ny, det är den parfymen jag alltid har liggandes i väskan liksom lite ''In case of'' parfym
och får alltid komplimanger när jag har den!
3.
Vanilla Alyssa Ashley
köpte den för inte så länge sen och har bara fått komplimanger om att jag luktar gott när jag har den,
det är vanlij vilket också är nice eftersom det sägs att killar blir attraherade av vanlijdoft *blink* ;)
och det bästa är att den bara kostar 99 :- bra va?
riktigt bra köp!


4.

Burberry Parfymen

Den här luktar sjuukt gott, och man känner sig allmän fräsh när man har den på sig !



Kommentarer
Postat av: Vendela

haha det är seriöst en fannylukt med dkny parfymen :> fortsätt såååå

2012-01-07 @ 04:10:16
Postat av: Elin

Vartv kan man köpa den sista parfymen? :)

2012-01-07 @ 16:16:18
Postat av: Micaela

Vart kan man köpa vanilj parfymen? :)

2012-01-07 @ 17:37:54
URL: http://micaelaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback