Så många frågor, inga svar.

Första dan i skolan idag, helt ok faktiskt, Fast skulle inte klarat mig om inte My va där, då hade jag helt enkelt börjat bli en kille eftersom jag bara har killkompisar i min klass haha. hann sova ungefär 2 timmar inatt tror jag fast var ändå pigg när jag vaknade, blir nog värre i morgon dock..
Yeye efter skolan idag drog jag till forum med My Edvin Ted och Filippa trevligt träffade som vanligt dom andra, var inte där så länge, orkade inte så mötte upp pappa och Drog och tränade, SKÖÖÖÖNT  behövdes verkligen, måste träna lite till Thailand ;)
Och nu måsted jag städa rummet eftersom det kommer nån märklare och kollar på vår lägenhet imorgon.
Peace!
Dagens klädval - simpelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback