Du och jag undet täcket baby

Har varit och solat med My idag och jag tänkte bara på att jag ville bli brun men sen visade det ju sig att jag fick 1000 fräknar på köpet också .. hate it! plus att jag blev inte så brun så vi ska sola ien på torsdag :D
Igår drog jag hem till My och sov där , vi gjorde inget speciellt typ kollade film och sånt, haha så det blev inget jättebloggande direkt ;)
Nu sitter jag och kollar på vad jag önskar mig till födelsedagspressent, tänkte beställa en bikini från victoria's secret
Wonder which one ;)


Dagens låt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter låten ? <3

2012-01-16 @ 17:04:58
Postat av: Anonym

ser jag en sigg där :) ?

2012-01-16 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback