Svar på några av dom frågorna som bara var till mig :)

hejhej en fråga till Fanny jag har hört att du ska vara hur grym som hälst på att sjunga, varför har du inte gjort några covers ? 
BÄSTA BLOGGEN FÖRESTEN!!! :*

Svar : Hej tack så mycket, jag har inte gkort några covers för att jag inte har fattat mitt inspelningspogram och har inte orkar lägga ner tid på att förstå mig på den haha men har fått ett nytt nu så snart kommer det väll en och annan cover :)

Fanny jag läste din förra blogg ( som btw va grym ) men du har ju tagit navelpiercing hur har det gått med den har den varit infekterad eller nått ?

Kramar

Svar:  Hej tack så mycket sötis, men visst är den här bloggen bättre ?;) det har gått bra med navelpiercingen den var lite öm ett tag men nu är den precis som vanlig :)

när ni går på fest asså dricker ni mkt och så dåå??
röker ni??
fanny: är du bra kompis med kajsa s?
skitbra blogg! ;*

Svar : Vissa saker kommer jag inte svara på för att jag vill ha privarliv

Men om du menar Kajsa sandblom så känner jag henne kanske inte jättebra men vi hälsar och så :)

Fanny varför bytte du till skuru??? Och hur tar du hand om ditt hår? det är jättefint :D

Svar :Bytte för att jag saknade dom i skuru och för att det gick sämst för mig i ekliden, jag tror iförsig att det hade blivit bra om jag stannade kvar också men aja, jag kan göra ett inlägg om hur jag tar hand om mitt hår sen, men tack så mycket kram ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback