Till er idioter, läs och sen gör vad fan ni vill :)

Bara en lite grej ni borde tänka på som skriver kränkande komentarer, nu tänker jag speciellt på den som Nora svarade på åt mig.

Jag tar åt mig av sånna komentarer, vilken jag absolut inte borde, men ni ska vara jävligt glada att jag så pass stark som kan ta emot sånna komentarer utan att sjunka helt till botten, fattar ni inte själva vad en sån komentar kan leda till, att ens försöka trycka ner nån så jävla hårt är ju bara sjukt.
Du sa att min familj borde vara beskvikna och skämmas över mig, då undrar jag hur du tänker då, jag la upp en bikini bild (som ungefär resten av världen gör) och du håller på med nätmobbning, just a thought liksom...
Och en sista grej bara, om du/ni nu tycker att det är så kul att kränka folk, Skriv inte en komentar på någons blogg då, det är otroligt osmart eftersom att jag har ditt IP nummer och allt då, så jag kan anmäla dig på bara några sekunder, Men ja vad ska man säga..
Jag tackar dig för din dumhet helt enkelt, allt blir så enkelt för mig :)
Ååh vad jag egentligen ville skriva massa andra grejer till dig just nu men jag håller mina åsikter om folk för mig själv istället, much better :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback