Tjejen som alltid är där för ändra, behöver någon som är där för henne också

Just så som rubriken känner jag just nu!
Ärligt dom som är mina närmaste finns för dom i alla lägen oavsett när & oavsett vad. Finns för dom jag knappt känner och känner mig helt ärligt lite utnyttjad, eftersom att jag verkligen hjälper alla med vad som helst och sen efter det är det som att jag inte finns för dom mer, den skiten är bara irriterande. Vill ha sommar nu, så kan jag skita i allting och ba köra, palla vinter, palla skolan, palla februari, palla vår, jag vill ha sommar, då finns det inga problem, herregud vad jag längtar.
SLUTSATS  - KÄNNER MIG BORTGLÖMD.
i'm leaving town.

Kommentarer
Postat av: ida

gash, vet hur det är nora. ibland när man behöver dom som mest finns dom inte där<3

2012-02-01 @ 09:33:37
URL: http://yaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback