FRÅGOR & SVAR



"Jo sen, vad är det där för sida ? Alltså vad ska man göra, kan ni hjälpa mig att förklara?<3"

Svar: Jo, adsettings är en helt vanlig sida som man tjänar pengar på till bloggen. Förut var det 70 kronor men tjänade för varje person som gick medlem men nu är det 40. Om du länkar sidan på din blogg får du 40 kronor för varje person som går med i det. Det är själva sidan. Puss

"bra inlägg! men jag fattar ändå inte.. man ska alltså inte bry sig och inte kaxa emot.. dock borde jag gå fram till personen och säga; "jag är otroligt mkt starkare än dig", och jag ska dessutom ta reda på allting och lägga ner tid på att göra tvärtom? har jag förstått rätt? jag tkr personligen att det är så sjukt töntigt att säga: jag bryr mig inte, men du får acceptera mig ändå. att man inte bryr sig betyder att man har släppt skiten! kram, jättefin blogg :)"

Svar: Ja, jag har problem med att förklara men som du säger är det jag menar, haha puss!

jätte bra tips! men L'Oréal är de märke som gör mest tester på djur o de kanske inte är så positivt :/

Svar: Åh det hade jag ingen aning om men tack för din uppmärkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback