Bloggpause!

Hörrni! som ni kanske redan har märkt så blogger inte jag ett dugg längre, och det är för att det är så sjukt tråkigt att sitta framför datorn, så att jag tänker ta en liten bloggpause, jag kanske bloggar ibland när jag inte har nått annat för mig.  jag vet att bloggen är rätt dålig nu, men jag tror varken jag eller Nora kommer sitta inne framför datorn nu i sommar och det tycker inte jag heller att ni ska göra, passa på och njut ! :)
kommer börja blogga som vanligt igen vid augusti/september.
Så jag hopppas alla får en riktigt jävla bra sommar, min har redan varit underbar och den har bara börjat!
Kram , Fanny.

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

( Klicka på bilderna för att få dom större )



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej har gjort en ny blogg hoppas du fortsätter att kolla den och super fin blogg du har! :) 

2012-06-14 @ 10:35:13
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback