Sovmorgon!

Hallloj bloggreaders.
you know the story .. jag har inte bloggat för att jag inte har orkat eller för att jag inte har hunnit :D
Idag har jag iallafall sovmorgon men det blev inte riktigt någon för mig eftersom jag gick upp i vanlig tid iallafall för att jag behövde min sovmorgon till att plugga , har nämligen 3 prov idag i dom tråkigaste ämnerna så det var ju motiverande att slösa hela min sovmorgon på det.. .. gud va kul!
nej men jag tror att det här är dom sista proven så det är bara att satsa in i de sista liksom :)
Efter skolan idag så ska jag möta upp Mammsi i Stan och shoppa lite, kanske solar lite innan också ... heh vill bli brun innan bikini sessongen börjar .. som egentligen borde vara typ nu.. vafan är det här för juni väder liksom ?
Menmen back to work!
Dagens outfit ser i allafall ut sådanhära:
Jeans : Dr Denim
Blus : Mexx
Sjal : Ingen aning.
Hahah skulle ta en ''fin'' bild i solen, man få ju kämpa för att hålla ögonen öppna, ser ut som jag håller påa tt skita på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback