Bästis

Hej babes, ska berätta lite om helgen eller iaf Fredag och Lördagen.. Ja, så ja! Igår var jag i skolan och sen drog jag till centrum med några och hängde där tills Fanny kom. Sen drog vi på zumba med Ebba & Leslie. Kom hem till mig åt, duschade, fixa oss, drog ut, träffa folk, seg kväll, drog till statoil som var stängdt, inge godis. Vi drog hem as tidigt deppade oss och somnade. Haha vaknade tolv, blev klara tre. Drog till centrum. Träffade Ivar i en halvtimme. Sen drog jag hem bytte om och halv sex drog jag vidare till Alex på melodifestivalskväll, sen kollade vi på high school musical, haha. Fuck vad snygg Eric är asså. Loreen var en värdig vinnare btw, men tyckte lite smått synd om Danny där asså! Kom nyss hem och här får ni en bild från tidigare idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback