Härlig dag

Hej fina bloggläsare, oavsett haters. Idag har jag vart med Fanny i stan. Hade as mysigt. Drog till henne först på morgonen och så var vi hos henne men fick springa där ifrån av vissa anledningar.. Haha, en osminkad och sur Fanny fick sminka sig på bussen (y) Men hon blev fort glad. Hihi. Vi drog till stan, träffade en del människor som man alltid gör där. Tog lite nya bilder som vi ska ha till designen som kommer upp nästa vecka eller något? Den blir så jävla snygg, ni kommer älska den, jag gör den själv den här gången.. Ska kämpa för att få den perfekt!

Kom hem sen iaf och då pratade jag lite med min sjukskrivna pappi och bästa låssas mamman. Hade lite deeptalk med dom, haha sött. Kollade då också igenom massa gamla klipp sen jag och Fanny var yngre. Också några gånger när jag sjöng solo, shit vad söt och gullig röst jag hade. Men märks att jag har utvecklats med att sjunga, så det är kul!

Jag och pappa var sen hemma hos min farmor och farfar som inte är hemma. Dom är i Sri Lanka som jag egentligen också skulle vart så det suger lite.. Jaja, vi var där och vattnade blommorna, tog in posten och lite så. Sen drog vi vidare till donken och köpte milkshake till familjen, haha, jag fick päronsmak dårå. Så nu när jag äntligen fått tag på en dator så har jag satt på lurarna och tänker blogga rätt mycket nu.

NI FÅR INGA BILDER FRÅN IDAG! För vet inte vilka vi ska använda på designen & det ska bli en riktig mysig överraskning så ingen annan än mig och Fanny kommer se dom bilderna förrens dom läggs upp! Taggade på att se dom? Hihi, kolla varje dag så får ni se om det kanske kommer upp ;)


NI FÅR ALLTSÅ EN GAMMAL FAVORIT I REPRIS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback