HEEEELG

Hej bloggen! Står på tcentralen nu påväg från en grym helg.. Imorgon är det måndag, nya tag & ny vecka. Har tyvärr inte kunnat blogga så mycket nu i helgen! Men skrev ju om min fredags förut! Men lördag ja! Vad gjorde jag? Jag jobbade & tjänade pengar osv! Så jäkla najs alltså. Kom hem rätt sent igår kväll och hade myskväll med Fanny & jag sov där, as mysigt. Gick upp hyfsat tidigt imorse och hämtade en flyttbil & flyttade grejer fram och tillbaks! Shit, dagens träningspass? Det var ändå kul & eftersom man har en sån underbar vän fick jag ta över en tröja & en väska, love it. Fannys rum blir helt galet fint! Orgasm på det alltså. Nu väntar lite plugg osv & sen bara chill kväll tror jag! STÅR OSMINKAD PÅ TC, inte likt mig (applåder tack)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback